×

Selecteer uw vestiging

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen verdeeld in 4 categorieën namelijk algemeen, collectie, mijn bestelling en service en garantie

Algemeen

Algemeen 

  • Waar zitten de winkels van Woonsquare?

    Woonsquare heeft momenteel 10 woonwinkels in Nederland. U kunt alle informatie over locaties, routebeschrijvingen en openingstijden vinden op de winkelpagina.

  • Waarom vraagt Woonsquare om een aanbetaling?

    Om een bepaalde zekerheid te hebben dat uw aankoop doorgang vindt en ook daadwerkelijk wordt afgenomen, vragen wij onze klanten om een aanbetaling. Omdat wij een CBW-erkend bedrijf zijn bieden wij u tegelijkertijd een aanbetalingsgarantie.

    Voor meer informatie verwijzen wij u naar de CBW-voorwaarden.

  • Wat zijn de openingstijden van de Woonsquare-winkels?

    De filialen van Woonsquare kennen zeer ruime openingstijden. 

    Standaard openingstijden wekelijks

    Maandag 09.30-21.00 Koopavond
    Dinsdag 09.30-21.00 Koopavond
    Woensdag 09.30-21.00 Koopavond
    Donderdag 09.30-21.00 Koopavond
    Vrijdag 09.30-21.00 Koopavond
    Zaterdag 09.30-17.00  
    Zondag Gesloten Geen koopzondagen

     Voor aangepaste openingstijden van onze winkels verwijzen wij u naar de winkelpagina

     

  • Waarom krijg ik een kado-artikel bij mijn aankoop?

    Wij bedanken onze klanten door deze een kado-artikel aan te bieden. Als u een bankstel, een hoekcombinatie of een interieur heeft aangekocht, krijgt u van ons een kado-artikel. Het is mogelijk dat u zelfs een keuze kunt maken uit verschillende kado's.

    Voor meer informatie kijk op de kado-pagina.

  • Is mijn aanbetaling gegarandeerd?

    Ja. Woonsquare is een bij het CBW aangesloten woonketen. In alle voorkomende gevallen is uw aanbetaling te allen tijde gewaarborgd.

  • Wat zijn de ervaringen van andere klanten met Woonsquare?

    Wij zijn erg trots te kunnen zeggen dat klanten ons beoordelen met een 8,1 (o.b.v. 3500+ beoordelingen - per 01-03-2017). Zij beoordeelden diverse aspecten van onze dienstverlening, zoals bereikbaarheid, persoonlijke aandacht, collectie en garantie. Lees meer over ervaringen met Woonsquare.

Collectie

Collectie 

  • Staat de volledige collectie van Woonsquare op de website?

    Nee. Onze collectie is dusdanig groot dat wij deze niet volledig op de website kunnen afbeelden. Tevens wisselt het assortiment meubels regelmatig. De getoonde modellen op de website zijn daarom slechts een greep uit onze enorme collectie.
    Wij streven ernaar om u een representatief beeld van onze meubelcollectie te kunnen tonen op de website.
    Al onze meubels zijn verkrijgbaar in talloze kleurstellingen, bekledingen en maatvoering. Onze verkoopadviseurs zijn u graag van dienst bij het maken van uw keuze.

  • Kan ik bij Woonsquare ook terecht voor slaapmeubelen?

    Ja. In de meeste Woonsquare vestigingen bevindt zich een Slaapsquare-formule. Een mooi en strak ingerichte winkelruimte met alles op het gebied van slapen. Wij bieden een grote collectie boxsprings, matrassen en bedtextiel.
    De volgende Woonsquare-winkels hebben een slaap-afdeling:

    • Bergen op Zoom
    • Oosterhout
    • Eindhoven
    • Oss
    • Nieuwegein
    • Heerlen
    • Middelburg

    De gegevens van de Woonsquare-winkels met een Slaapsquare-formule kunt u vinden in het winkeloverzicht of op www.slaapsquare.nl

  • Zijn de meubelen verkrijgbaar in andere uitvoeringen?

    Ja. Bijna al onze meubels zijn verkrijgbaar in talloze bekledingsoorten, kleurstellingen, opstellingen en maatvoeringen. Woonsquare streeft ernaar u als klant een 'meubel op maat' aan te kunnen bieden. Onze verkoopadviseurs kunnen u hierbij van dienst zijn. We nodigen u dan ook graag uit in één van onze showrooms voor een advies op maat. De koffie staat klaar!

Mijn bestelling

Mijn bestelling 

  • Wanneer komen mijn meubels binnen?

    Tijdens aankoop is met u een verwachte levertermijn doorgenomen. Deze staat vermeld op uw aankoopbon. Deze verwachte levertermijn is een zeer betrouwbare indicatie en veelal leveren wij uw meubels ruim binnen de afgesproken levertermijn.

    Mocht de afgesproken levertermijn onverhoopt niet gehaald worden om welke reden dan ook, dan zullen wij u tijdig hierover informeren.

    Woonsquare doet er echter alles aan om ervoor te zorgen dat uw meubels zo snel mogelijk en binnen de afgesproken levertermijn bij u geleverd worden. Hiervoor zijn wij uiteraard mede-afhankelijk van onze toeleveranciers.

  • Kunnen mijn meubels worden bezorgd?

    Ja. Indien u ervoor heeft gekozen uw meubels te laten bezorgen zal onze afdeling Planning een bezorgafspraak met u maken als uw meubels binnen zijn. Wij beschikken over een eigen bezorgdienst met ervaren en professionele bezorgers.

    Als klant bent uzelf verantwoordelijk dat de meubels naar binnen kunnen (passen), zodat een vlotte bezorging mogelijk is. Dit is overeenkomstig de CBW-Erkend Voorwaarden voor Woonwinkels. Mocht het onverhoopt zo zijn dat de meubels niet naar binnen kunnen en er gebruik moet worden gemaakt van een takel, verhuislift of andersoortig hulpmiddel, dan zijn deze bijkomende kosten voor u. Eventueel dient u tevens een nieuwe bezorgafspraak te maken.

  • Worden de meubels door Woonsquare in mijn huis afgeleverd?

    Ja. Onze bezorgmedewerkers leveren uw meubels in huis af (tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen). Indien nodig en afgesproken worden de meubels in huis gemonteerd. Na afloop ruimen wij netjes alles op en nemen het eventuele afval mee terug.

    Om een vlotte en probleemloze levering mogelijk te maken vragen wij uw medewerking in de volgende zaken:

    • *Aanwezig zijn
      Zorg ervoor dat u op de afgesproken dag van bezorging en tijdstip thuis bent en voorkom hiermee het betalen van extra voorrijkosten.

    • *Toegang en extra materieel
      Indien de toegang tot uw woning moeilijk bereikbaar is (bijv. smal portiek of etagewoning) of de meubels via smalle/ gedraaide binnentrappen naar boven moeten worden gebracht, dienen wij hiervan op de hoogte te zijn. Meld deze zaken dan ook ruim van te voren aan onze afdeling Planning, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Indien de meubels bijv. te zwaar of te groot zijn om op een normale manier naar binnen te brengen en er extra materieel (zoals takel- of verhuisliften) of arbeid (glas verwijderen etc.) nodig is, zijn hier extra kosten aan verbonden.

    • *Meubelafmetingen en doorgang(en)
      Let er bij aankoop op dat de meubels op een normale manier naar binnen kunnen bij u thuis. Zorg ervoor dat de doorgang(en) in uw huis vrij zijn van obstakels (denk hierbij aan kastjes, vazen, verlichting, spiegels e.d.). Het niet op normale wijze naar binnen kunnen brengen van uw meubels is nooit een reden tot annulering.

    • *Bescherm uw vloer
      Wij adviseren u om uw vloer bij levering van de meubels af te dekken met bijv. plastic, karton of dekens/lakens. Zo voorkomt u eventuele onnodige schades aan uw vloer. Uiteraard zijn onze bezorgers zeer ervaren in het voorzichtig naar binnen brengen van meubels en zullen zij indien nodig hier ook maatregelen voor treffen.

    Voor meer uitgebreide informatie over de bezorging van uw meubels zie Bezorgvoorwaarden

  • Kan ik mijn meubels ook zelf afhalen? En wat moet ik dan meenemen?

    Ja. U kunt ook uw meubels zelf afhalen. U dient dit altijd bij het maken van uw order in de winkel al af te spreken, zodat wij weten dat u komt afhalen en geen bezorging hoeven inplannen.

    Als uw meubels bij ons binnen zijn, neemt onze afdeling Planning contact met u op om door te geven dat u uw meubels kunt komen afhalen. U dient tijdens het afhalen altijd uw aankoopbon mee te nemen. Uw ordernummer hebben wij altijd nodig.

    Indien er nog een openstaand bedrag is op uw order dient u dit bedrag tijdens het afhalen te voldoen. Wij verzoeken u om dit bedrag per pin te betalen. Betaalt u liever toch contant dan verzoeken wij u dit bedrag gepast af te rekenen.

  • Kan ik bij levering met de pinpas betalen?

    Als de levering in Nederland plaatsvindt kunt u contant of met de pinpas betalen. Wij verzoeken u echter dit middels een pinbetaling te doen. Dit vanwege de veiligheid van onze chauffeurs en uw eigen veiligheid. Onze bezorgdienst beschikt over mobiele pin-apparaten. Zorgt u er wel altijd voor dat u voldoende kunt pinnen, aangezien de banken in Nederland een limiet hebben gesteld aan de hoogte van pinbetalingen. Let u wel op dat pinnen in het buitenland niet mogelijk is.

    Meer info hierover kunt u vinden op Betaalmogelijkheden

Service en garantie

Service en garantie 

  • Heb ik garantie op mijn aankoop?

    Woonsquare is een CBW-erkende woonwinkel en onze klanten genieten dus altijd van extra bescherming en garantie! Op uw aankoop heeft u dus altijd CBW-garantie, tenzij anders met u is overeengekomen.

  • Waar vind ik onderhoudstips voor mijn meubel?

    Het is van belang dat uw meubels zo lang mogelijk in een optimale conditie blijven. Hier kunt u zelf ook aan bijdragen door uw meubels goed en frequent te onderhouden.

    Voor meer uitgebreide onderhoudstips verwijzen wij u naar de informatiepagina Onderhoudstips

  • Er is iets niet helemaal in orde met mijn geleverde meubel. Wat kan ik doen?

    Als er na levering van uw meubels iets niet in orde is, is dat natuurlijk heel vervelend. Maar dat gaan we zo spoedig mogelijk oplossen voor u. Hiervoor kunt u gebruik maken van het Online Servicemeldingsformulier.

Volg ons op social media:
naar boven
Klanten beoordelen Woonsquare.nl met een 8.1, gebaseerd op 4090 beoordelingen op de schaal van 10. Bekijk beoordelingen