Bezorginformatie en -voorwaarden

BezorginformatieWij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met onderstaande informatie willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

Bezorginformatie en -voorwaarden


1. Wij bellen u voor een afspraak voor levering van uw meubels. U hoeft dus niet zelf te bellen! 
Direct na binnenkomst van uw meubels bij Woonsquare zal -na controle van uw meubels- onze afdeling Planning contact met u opnemen om een bezorgafspraak te maken.

2. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/- tijdstip. 
Zowel uzelf als Woonsquare hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien er niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan kan een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.

3. Informatie over de verwachte bezorgtijd bevestigen wij u nogmaals op de dag van bezorging of een dag van te voren. 
Dit doen wij telefonisch en/of per sms-bericht. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven. De levering van uw meubels kan al vanaf 07:00 uur 's ochtends plaatsvinden. Hou er echter altijd rekening mee dat er niet-controleerbare factoren zijn die er eventueel voor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Denkt u hierbij aan files of pech onderweg.
LET OP: Heeft u uw aankoop gedaan in Alkmaar, Almere of Amersfoort dan kunt u informatie over de verwachte bezorgtijd een werkdag van te voren via de klantenservice opvragen. (036-5361144, keuze 3 in het menu) U krijgt dus geen automatisch bericht.

4. Zorg ervoor dat u tijdens de levering voldoende saldo op uw pinpas heeft staan, indien u nog een restantbetaling moet voldoen. 
Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Voor bedragen hoger dan € 2500,00 dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u te regelen met uw bank. Bekijk voor meer informatie het informatieblad Betalen met de pinpas.

Voor de veiligheid van onze medewerkers en uw eigen veiligheid, verzoeken wij u altijd met de pinpas te betalen
Contante betalingen zijn alleen mogelijk indien:

  • U uw meubels zelf komt afhalen in één van de vestigingen of Distributiecentra
  • U de contante betaling doet in één van onze vestigingen, minimaal 5 dagen voordat uw meubels bezorgd worden

Gegevens & Afleveradres 

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.


Bezorging 

Woonsquare bezorgt de goederen, tenzij anders op de koopovereenkomst overeengekomen, ongemonteerd en tot aan de eerste drempel bij de klant. Verdere levering in huis valt niet onder de bezorgplicht van Woonsquare en zal uitsluitend op verzoek en risico van de klant plaatsvinden. U dient er voor te zorgen dat de plaats van op/aflevering moet geschieden bereikbaar is en dat voorts, voor zover dat mogelijk is, al het mogelijke wordt gedaan om een vlotte op/aflevering mogelijk te maken. 

Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief (m.u.v. de Waddeneilanden). Eventuele extra kosten voor bezorging naar bijv. één van de Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.


Vragen

Heeft u nog vragen omtrent de levering van uw meubels dan kunt u contact op te nemen met onze afdeling Planning:

  • Indien u heeft gekocht in vestiging Almere, Alkmaar of Amersfoort belt u met 036-536 11 44.
  • Indien u heeft gekocht in één van de andere vestigingen belt u met 0161-24 48 00.

 


 

Volg ons op social media:
naar boven
Klanten beoordelen Woonsquare.nl met een 8.1, gebaseerd op 5777 beoordelingen op de schaal van 10. Bekijk beoordelingen