×

Selecteer uw vestiging

Bezorginformatie en -voorwaarden

BezorginformatieWij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met onderstaande informatie willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

Bezorginformatie en -voorwaarden

(u kunt onderaan ook de pdf openen en uitprinten)

1. Wij bellen u voor een afspraak voor levering van uw meubels. U hoeft dus niet zelf te bellen! 
Direct na binnenkomst van uw meubels bij Woonsquare zal -na controle van uw meubels- onze afdeling Planning contact met u opnemen om een bezorgafspraak te maken.

2. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/- tijdstip. 
Zowel uzelf als Woonsquare hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien er niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan kan een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.

3. Informatie over de verwachte bezorgtijd bevestigen wij u nogmaals op de dag van bezorging of een dag van te voren. 
Dit doen wij telefonisch en/of per sms-bericht. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven. De levering van uw meubels kan al vanaf 07:00 uur 's ochtends plaatsvinden. Hou er echter altijd rekening mee dat er niet-controleerbare factoren zijn die er eventueel voor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Denkt u hierbij aan files of pech onderweg.

4. Zorg ervoor dat u tijdens de levering voldoende saldo op uw pinpas heeft staan, indien u nog een restantbetaling moet voldoen. 
Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Voor bedragen boven de € 2500,00 dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u te regelen met uw bank. Bekijk voor meer informatie het informatieblad Betalen met de pinpas.

Voor de veiligheid van onze medewerkers en uw eigen veiligheid, verzoeken wij u altijd met de pinpas te betalen


Gegevens & Afleveradres 

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.


Bezorging in huis

Woonsquare bezorgt de goederen bij u in huis tegen het overeengekomen tarief. Omdat wij de goederen netjes bij u in huis afleveren, verzoeken wij u daarom om de ingang/ doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Indien mogelijk uw oude goederen (meubels) alvast weghalen, zodat de nieuwe goederen gelijk op de door u aangegeven plek kunnen worden geplaatst. Beschermt u tevens uw vloer en andere kwetsbare eigendommen zo goed als mogelijk (bijv. met dekens of ander beschermend materiaal). Verpakkingsmateriaal zal door de bezorgmedewerkers van Woonsquare weer worden opgeruimd en retour worden genomen.

Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief (m.u.v. de Waddeneilanden). Eventuele extra kosten voor bezorging naar bijv. één van de Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.


Diensten

Indien u gebruik wenst te maken van één onze extra diensten zoals montage, oude goederen retour, takelen of leveren op etage, dan dient dit genoteerd te staan op uw koopovereenkomst. Dit om onduidelijkheden in het bezorgproces te voorkomen en om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Staat één of meerdere van bovengenoemde extra diensten niet op uw koopovereenkomst vermeld, maar is dit wel van toepassing, dan dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Planning:

  • Indien u heeft gekocht in vestiging Almere, Alkmaar of Amersfoort belt u met 036-536 11 44.
  • Indien u heeft gekocht in één van de andere vestigingen belt u met 0161-24 48 00.

Dit zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Voor de extra diensten kunnen kosten in rekening worden gebracht.


Takelen/ Lift 

Als blijkt dat de goederen niet door de deur passen of niet naar boven kunnen dan is er een mogelijkheid tot kiezen van een takel- of liftdienst. Deze zal niet op dezelfde dag gebeuren. Hiervoor dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Onze bezorgers zullen foto’s maken van de situatie, deze doorcommuniceren met de afdeling Planning en ter plekke een nieuwe afspraak met u maken. Deze dienst wordt voor een meerprijs van € 150,00 voor het takelen/ liften en € 100,00 voor de 2e levering uitgevoerd. Tevens willen wij u erop wijzen dat u er als koper te allen tijde verantwoordelijk voor bent dat de door u aangekochte goederen daadwerkelijk naar binnen/ boven kunnen. Net als de meerprijs voor een takel/ lift, zullen eventuele bijkomende kosten van een glaszetter voor uw rekening komen.


Tot slot - Uw tevredenheid centraal

De bezorgdienstmedewerkers van Woonsquare hebben door de jaren heen een enorme ervaring opgebouwd in het efficiënt en klantgericht afleveren van woongoederen. Maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Om onze bezorgkwaliteit te waarborgen en daar waar nodig verder te verbeteren nemen wij steekproefsgewijs korte bezorgtevredenheidsonderzoeken af bij klanten van wie de goederen onlangs bezorgd zijn. Het kan daarom zo zijn dat u kort na bezorging gebeld wordt door één van onze medewerkers met een aantal korte vragen over de bezorging. Dit neemt ongeveer 3-4 minuten in beslag.

Wij stellen uw medewerking aan dit korte éénmalige onderzoek zeer op prijs. Uit deze onderzoeken leiden wij namelijk af waar wij onze bezorgservice eventueel nog verder kunnen optimaliseren.

Bezorgvoorwaarden (PDF, 204 KB)

Volg ons op social media:
naar boven
Klanten beoordelen Woonsquare.nl met een 8.1, gebaseerd op 4481 beoordelingen op de schaal van 10. Bekijk beoordelingen