CBW-erkende woonwinkel
 4.5/5 Klantbeoordeling
In het formulier zijn velden niet ingevuld, die verplicht zijn.

Klacht melden bij Woonsquare

Voor ons staat uw klanttevredenheid altijd voorop. Bent u niet helemaal tevreden over bijv. uw bezoek of aankoop bij Woonsquare? Of is er iets niet helemaal zoals het hoort met uw meubels? Laat het ons weten, dan doen we er alles aan om u de juiste oplossing te bieden. Belangrijke info voor u begint:

De zitgedeelten van uw meubel zakken in

Afhankelijk van het materiaal van de zitvulling neemt de veerkracht van zittingen van uw zitmeubel na verloop van tijd af. Zeker in de beginmaanden na aanschaf. Dit is een gewone reactie van het vulmateriaal in de zittingen en geen reden tot zorg. Het is normaal dat de hardheid van zittingen zo'n 10-20% afneemt. 

Uw meubel vertoont plooivorming

Plooivorming is een normaal verschijnsel dat niets met de kwaliteit van uw zitmeubel te maken heeft. Door gebruik/belasting van uw meubel zal de bekleding enigszins versoepelen en oprekken. Afhankelijk van het soort vulling van uw zittingen, de constructie en de mate van belasting (dagelijks gebruik) kan dit zo'n 10-20% zijn.

Uw meubel vertoont pluisvorming op de bekleding

De pluisjes op uw zitmeubel noemen we 'pilling' en dit is een normaal verschijnsel voor bijna alle stoffen bekledingen. Het zijn losse vezelbolletjes die u makkelijk zelf kunt verwijderen met een pluizenkam of pluizentondeuse. Ze zijn niet van invloed op de kwaliteit van de bekleding. Pilling valt niet onder de garantie.

Serviceformulier

Aankoopgegevens
Uw gegevens
Klachtgegevens
Foto's uploaden

BELANGRIJK
1. Stuur altijd voldoende (detail)foto's mee die de klacht duidelijk weergeven.
2. Stuur altijd een duidelijke overzichtsfoto mee waar het totale meubelstuk opstaat.
Hierdoor zijn wij beter in staat uw melding goed te beoordelen en efficiënt in behandeling te nemen.

Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
Afbeelding 5
Velden met een * zijn verplicht