CBW-erkende woonwinkel
 4.5/5 Klantbeoordeling

Bezorginformatie en -voorwaarden

Enkele zaken m.b.t. de bezorging zijn gewijzigd i.v.m. Corona / Covid-19.
Klik hier voor alle informatie omtrent de genomen maatregelen.

Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met onderstaande informatie willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Correcte gegevens & afleveradres

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens correct zijn vermeld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.

Bezorging

Woonsquare bezorgt de goederen, tenzij anders op de koopovereenkomst overeengekomen, ongemonteerd en tot aan de eerste drempel bij de klant. Verdere levering in huis valt niet onder de bezorgplicht van Woonsquare en zal uitsluitend op verzoek en risico van de klant gebeuren. U dient ervoor te zorgen dat de plaats van aflevering bereikbaar is en dat al het mogelijke wordt gedaan om een vlotte op/aflevering mogelijk te maken. 

Bezorginformatie en -voorwaarden

  1. Wij bellen u voor een afspraak voor levering van uw meubels. U hoeft dus niet zelf te bellen. 
    Direct na binnenkomst van uw meubels bij Woonsquare zal -na controle van uw meubels- onze afdeling Expeditie contact met u opnemen om een bezorgafspraak te maken.
  2. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/-tijdstip. 
    Zowel uzelf als Woonsquare hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien u de bezorging 1 of 2 dagen vantevoren afzegt of er is niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan zal een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.
  3. De verwachte bezorgtijd bevestigen wij u nogmaals op de bezorgdag of een dag vantevoren. 
    Dit doen wij telefonisch en/of per sms-bericht. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven. 
    De levering van uw meubels kan al vanaf 07:00 uur 's ochtends plaatsvinden. Hou er rekening mee dat er factoren zijn die ervoor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Bijvoorbeeld files of pech onderweg.
    LET OP: heeft u uw aankoop gedaan in Alkmaar, Almere of Amersfoort dan kunt u informatie over de verwachte bezorgtijd een werkdag van te voren via de klantenservice opvragen. Dit kan via 036-5361144 (keuze 3 in het menu). U krijgt dus geen automatisch bericht.
  4. Zorg voor voldoende saldo en pinlimiet op uw rekening tijdens levering. 
    Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Pinlimieten verschillen per bank. Voor hoge bedragen dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u tijdig aan te passen op uw betaalrekening. Voor meer informatie over pinbetalingen zie Betaalmogelijkheden.


Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief (m.u.v. de Waddeneilanden). Extra kosten voor bezorging naar bijv. de Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.

Voor uw veiligheid en die van onze medewerkers, verzoeken wij u altijd met de pinpas te betalen. 
Contante betalingen zijn alleen mogelijk indien:

  1. U uw meubels zelf komt afhalen in één van de vestigingen of Distributiecentra 
  2. U de contante betaling doet in één van onze vestigingen, minimaal 5 dagen voor levering van uw meubels

Vragen

Heeft u nog vragen over de levering van uw meubels neem dan contact op met onze afdeling Expeditie:

  1. Indien u heeft gekocht in vestiging Almere, Alkmaar of Amersfoort belt u met 036-536 11 44
  2. Indien u heeft gekocht in één van de andere vestigingen belt u met 0161-24 48 00