In het formulier zijn velden niet ingevuld, die verplicht zijn.

Bezorginformatie en -voorwaarden

Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met onderstaande informatie willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Correcte gegevens & afleveradres

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens correct zijn vermeld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.

Bezorging

Indien u ervoor heeft gekozen uw meubels te laten bezorgen zal onze Expeditie afdeling een bezorgafspraak met u maken zodra uw meubels binnen zijn. Wij beschikken over een eigen bezorgdienst met ervaren en professionele bezorgers.

Als klant bent uzelf verantwoordelijk dat de meubels naar binnen kunnen (passen), zodat een vlotte bezorging mogelijk is. Dit is overeenkomstig de CBW-Erkend Voorwaarden voor Woonwinkels. Mocht het onverhoopt zo zijn dat de meubels niet naar binnen kunnen en er gebruik moet worden gemaakt van een takel, verhuislift of andersoortig hulpmiddel, dan zijn deze bijkomende kosten voor uw rekening. Eventueel dient u tevens een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Bezorginformatie en -voorwaarden

  1. Wij bellen u voor een afspraak voor levering van uw meubels. U hoeft dus niet zelf te bellen. 
    Direct na binnenkomst van uw meubels bij Woonsquare zal -na controle van uw meubels- onze afdeling Expeditie contact met u opnemen om een bezorgafspraak te maken.
  2. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/-tijdstip. 
    Zowel uzelf als Woonsquare hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien u de bezorging 1 of 2 dagen vantevoren afzegt of er is niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan zal een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.
  3. De verwachte bezorgtijd bevestigen wij u nogmaals op de bezorgdag of een dag vantevoren. 
    Dit doen wij telefonisch en/of per sms-bericht. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven. 
    De levering van uw meubels kan al vanaf 07:00 uur 's ochtends plaatsvinden. Hou er rekening mee dat er factoren zijn die ervoor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Bijvoorbeeld files of pech onderweg.
  4. Zorg voor voldoende saldo en pinlimiet op uw rekening tijdens levering. 
    Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Pinlimieten verschillen per bank. Voor hoge bedragen dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u tijdig aan te passen op uw betaalrekening. Voor meer informatie over pinbetalingen zie Betaalmogelijkheden.


Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief (m.u.v. de Waddeneilanden). Extra kosten voor bezorging naar bijv. de Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.

Voor uw veiligheid en die van onze medewerkers, verzoeken wij u altijd met de pinpas te betalen. 
Contante betalingen zijn alleen mogelijk indien:

  1. U uw meubels zelf komt afhalen in één van de vestigingen of Distributiecentra 
  2. U de contante betaling doet in één van onze vestigingen, minimaal 5 dagen voor levering van uw meubels

Vragen

Heeft u nog vragen over de levering van uw meubels neem dan contact op met onze afdeling Expeditie:

  1. Indien u heeft gekocht in vestiging Almere, Alkmaar, Amersfoort of Leiderdorp belt u met 036-536 11 44
  2. Indien u heeft gekocht in één van de andere vestigingen belt u met 0161-24 48 00
4 sterren
 
13016 klanten beoordelen ons met een 4 uit 5 via Trustpilot
Sluiten
Aanbiedingen
Voorraadvoordeel
Winkels
Adviesgesprek