Veelgestelde vragen
We kunnen ons voorstellen dat u nog vragen heeft, na het zien van onze collectie of na uw bezoek aan een van onze winkels. Daarom geven wij hier antwoord op de meest gestelde vragen omtrent uw bestelling, betaling, bezorging, levertijd, garantie en reparatie.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.
Waarom vraagt Woonsquare om een aanbetaling?
Om een bepaalde zekerheid te hebben, dat uw aankoop doorgang vindt en ook daadwerkelijk wordt afgenomen, vragen wij onze klanten om een aanbetaling. Omdat wij een CBW-erkend bedrijf zijn bieden wij u tegelijkertijd een aanbetalingsgarantie en garantie na je aankoop.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de CBW-erkend pagina.
Kan ik bij levering (bezorging) ook contant betalen?
Nee, helaas niet. Bij bezorging van uw meubels dient u met de pinpas te betalen.
De reden hiervoor is vanwege de veiligheid van onze chauffeurs en uw eigen veiligheid. Onze bezorgdienst beschikt over mobiele pin-apparaten. Zorg er altijd voor dat u voldoende kunt pinnen, aangezien de banken in Nederland een pinlimiet hebben. Let op: pinnen in het buitenland is niet mogelijk.
Contante betalingen zijn alleen mogelijk als:
- U de meubels zelf komt afhalen in één van de vestigingen of Distiributiecentra
- U de contante betaling doet in één van onze vestigingen, minimaal 5 dagen voordat uw meubels bezorgd worden
Bezorging buiten Nederland (u woont bijvoorbeeld in België of Duitsland)
Dan is pinnen helaas niet mogelijk. U kunt dan het volgende doen:
- Het (restant)bedrag betalen (contant of met pinpas) in één van de vestigingen, minimaal 5 dagen voordat uw meubels bezorgd worden
- Het (restant)bedrag overmaken via elektronisch bankieren, minimaal 5 dagen voordat uw meubels bezorgd worden
Wilt u meer informatie? Neem contact op met onze Klantenservice.
Onze collectie bekijken?
Bezoek een megastore en profiteer deze week nog van extra voordeel!